شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۱۱:۱۶

کانادا حفاری‌های نفتی را کاهش می‌دهد
ایران دریلینگ: شرکت‌های نفتی کانادایی فعالیت‌های حفاری در سال آینده را در پی کاهش ۵۰ درصدی قیمت نفت کاهش خواهند داد. انجمن خدمات نفتی کانادا اعلام کرد: تولید‌کنندگان نفت این کشور سال آینده حفاری‌ها را از پنج هزار و ۳۴۰ مورد در سال ۲۰۱۵ به پنج هزار و ۱۵۰ چاه نفتی کاهش خواهند داد. این در حالی است که تعداد حلقه‌های چاه حفاری شده در کانادا طی پنج سال متوالی تا ۲۰۱۴ سالانه بیش از ۱۱ هزار مورد بود. مارک سالکلد رییس انجمن خدمات نفتی کانادا در بیانیه‌ای گفت: مسائل کنونی ارزیابی بازار و وضعیت مقررات و ابهامات سیاست‌گذاری باعث شده که بخش انرژی کانادا نتواند در وضعیت بدی که از ابتدای ۲۰۱۵ شروع شده عملکرد بهتری داشته باشد.

تولید‌کنندگان کانادایی در حال کاهش بودجه و مشاغل خود برای مقابله با کاهش قیمت نفت هستند. نفت در یک سال گذشته به دلیل گمانه‌زنی‌ها درباره تداوم اشباع عرضه جهانی بیش از ۴۰ درصد کاهش قیمت داشته است. اعضای اوپک به تولید بالاتر از سقف تولید جمعی خود ادامه می‌دهند در حالی که تولید نفت آمریکا بالای ۹ میلیون بشکه باقی مانده است. این گروه انتظار دارد که نفت سبک آمریکا سال آینده به ‌طور متوسط ۵۳ دلار در هر بشکه معامله شود.


  کد خبر : 793
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :